Discovery Channel z nowym rekordem oglądalności

Wiosenna ramówka Discovery Channel wystartowała z dużym sukcesem. Kanał odnotował wzrost oglądalności rok do roku zarówno w grupie 4+, z 0,52% do 0,67% (o 29%), jak i w grupie komercyjnej 16-49, z 0,70% do 0,87% (o 24%). Ponadto pierwszy odcinek kolejnego sezonu programu „Złomowisko PL” ustanowił nowy rekord oglądalności stacji!

Wiosną w ramówce Discovery Channel zobaczymy zarówno nowe, polskie i zagraniczne produkcje, jak i kontynuacje uwielbianych przez widzów serii. Nowy sezon stacja rozpoczęła już w drugiej połowie lutego, kiedy to wystartowały „Ciężarówką przez Wietnam” i „Złomowisko PL”. Obydwa programy zostały bardzo dobrze przyjęte przez publiczność.

„Tej wiosny na Discovery Channel przygotowaliśmy rekordową liczbę aż ośmiu nowych, polskich produkcji. Niezmiernie cieszy nas fakt, że pierwsza z nich – „Ciężarówką przez Wietnam” – tak bardzo przypadła naszym widzom do gustu. Z kolei rekordowy wynik nowego sezonu „Złomowiska PL” jest dowodem na to, że udaje nam się nawiązać z widzami lojalną relację i produkowane przez nas formaty gromadzą przed telewizorami rzesze wiernych fanów. Doskonałe wyniki startu wiosennej ramówki to dla nas niesamowita satysfakcja. Jednak to nie koniec premier. Już dziś, 6 marca o godz. 22:00 wystartują „Odjazdowe Bryki Braci Collins”, a od wtorku, 19 marca o godz. 22:00 zapraszamy na survivalowy program „Granice Wytrzymałości Zachara”, w którym były żołnierz wojsk specjalnych pokaże, jak przetrwać w ekstremalnych warunkach posiadając jedynie nóż i krzesiwo.” – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

Start ósmego sezonu „Złomowisko PL” przyniósł Discovery Channel Polska najlepszy wynik oglądalności w historii kanału. Pierwszy odcinek zgromadził przed telewizorami 313 566 widzów odnotowując w grupie komercyjnej (16-49, Live) 5.38% SHR. W dniu premiery (20.02) stacja osiągnęła najlepszy od marca 2017 roku wynik dnia z SHR na poziomie 1.82%. Świetnie został również przyjęty teledysk promujący nowy sezon programu. Wyprodukowany na zlecenie kanału spot pt. „Ja i mój złom” opublikowany w serwisie YouTube i na Facebook’u został wyświetlony łącznie ponad 3,3 miliona razy.

Z kolei emitowany 19 lutego pierwszy odcinek nowego programu „Ciężarówką przez Wietnam” zanotował najlepszy start nowej polskiej serii w historii Discovery Channel, bijąc rekord pierwszego sezonu „Zawodowców”. Wtorkową premierę oglądało 137 203 widzów, co w grupie komercyjnej (A16-49, Live) przełożyło się na 2.35% udziału w rynku (SHR). Ponadto warto zwrócić uwagę, że od marca 2016 wyższe wyniki na kanale osiągały tylko emisje „Gorączki złota” i „Złomowiska PL”. „Tej wiosny na Discovery Channel przygotowaliśmy rekordową liczbę aż ośmiu nowych, polskich produkcji. Niezmiernie cieszy nas fakt, że pierwsza z nich – „Ciężarówką przez Wietnam” – tak bardzo przypadła naszym widzom do gustu. Z kolei rekordowy wynik nowego sezonu „Złomowiska PL” jest dowodem na to, że udaje nam się nawiązać z widzami lojalną relację i produkowane przez nas formaty gromadzą przed telewizorami rzesze wiernych fanów. Doskonałe wyniki startu wiosennej ramówki to dla nas niesamowita satysfakcja. Jednak to nie koniec premier. Już dziś, 6 marca o godz. 22:00 wystartują „Odjazdowe Bryki Braci Collins”, a od wtorku, 19 marca o godz. 22:00 zapraszamy na survivalowy program „Granice Wytrzymałości Zachara”, w którym były żołnierz wojsk specjalnych pokaże, jak przetrwać w ekstremalnych warunkach posiadając jedynie nóż i krzesiwo.” – mówi Przemysław Kwiatkowski, Dyrektor Działu kanałów tematycznych factual TVN i Discovery Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *