Rekordowe wyniki jesiennych premier TVN

Nowości TVN świetnie poradziły sobie w otwierającym tygodniu jesiennej ramówki. Pierwszy odcinek serialu „Pułapka” został obejrzany przez 2,7 mln widzów A4+, co przełożyło się na bardzo wysoki udział równy 23% w grupie komercyjnej A16-49 oraz na rewelacyjne 36,9% SHR% w grupie mieszkanek miast.

Tym samym „Pułapka” zgromadziła przed telewizorami najwięcej widzów spośród wszystkich wieczornych propozycji TVN w pierwszym tygodniu jesiennej ramówki!

Bardzo dobrą premierę miał również format „Ameryka Express”: 21,9% SHR% w grupie komercyjnej (+41% vs. pierwszy odcinek „Azja Express” z jesieni 2017!) i 30,1% udziału w grupie kobiet, mieszkanek miast. Pierwszy odcinek serii zgromadził przed telewizorami 1,7 mln widzów A4+. Powracający po przerwie „Top Model” osiągnął 18,3% udziału w grupie komercyjnej, a w grupie mieszkanek miast – 23,1% udziału. Pierwszy odcinek serii osiągnął bardzo wysoki poziom dopasowania do wspomnianej grupy mieszkanek miast: 186!

Poniedziałkowa emisja formatu „Ślub od pierwszego wejrzenia” osiągnęła w grupie komercyjnej udział na poziomie 16,5%, co jest wynikiem o 39% wyższym niż w ubiegłym roku! „Ślub od pierwszego wejrzenia” okazał się również najbardziej kobiecym i miejskim tytułem z jesiennej ramówki. Pierwszy odcinek serii osiągnął poziom dopasowania równy 201.

Powracająca z trzecim sezonem „Diagnoza” ugruntowała swoją pozycję jako top format na wtorkowe wieczory. Pierwszy odcinek serialu obejrzało 1,8 mln widzów 4+, co przełożyło się na 17,6% udziału w grupie komercyjnej i 26,1% SHR% w grupie miejskich kobiet.

Czwartek to dzień Magdy Gessler i jej „Kuchennych rewolucji”. Format ten ma duże grono zagorzałych fanów i wyniki premierowego odcinka nowej serii są tego dowodem: 23,9% SHR% w A16-49 i niemal 30% udziału (dokładnie 29,7% SHR%) w grupie W 16-49 c50k+. Chociaż czwartki tradycyjnie już należą do TVN, w pierwszym tygodniu jesiennej ramówki ogromny sukces mierzony widownią odniósł „Mam Talent!”. W sobotni wieczór format zgromadził przed telewizorami 2,6 mln widzów – niemal tyle samo widzów co „Pułapka”! W grupie komercyjnej „Mam Talent!” osiągnął udział równy 21%.

W pierwszym tygodniu jesiennej ramówki TVN osiągnął najlepszy na rynku udział w widowni równy 13,2%! W paśmie prime time TVN uzyskał jeszcze lepszy udział: 16,1% SHR% w grupie komercyjnej i rewelacyjne 21% SHR% w grupie W 16-49 c50k+! Tym samym, TVN był najchętniej oglądanym kanałem przez 5 wieczorów pierwszego tygodnia jesiennej ramówki.

Dane: NAM, 03-09.09.2018, SHR%, AMR, A4+, A16-49, W16-49 c50k+, AFF W 16-49 c50k+ vs. A 16-49, PREMIERY; SHR% 18:00 – 23:59 & 06:00 – 25:59. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *