Najlepszy od ponad 4 lat wynik Discovery Channel

W grudniu 2018 r. kanał Discovery Channel odnotował najwyższy od ponad 4 lat udział w rynku – 0,89%. Bez wątpienia do osiągnięcia takiego wyniku przyczynił się siódmy sezon „Złomowisko PL”, który był najchętniej oglądaną serią w historii Discovery Channel w Polsce. Emitowany jesienią program osiągnął średni udział na poziomie 3.28% i zgromadził przed telewizorami średnio 186 tys. widzów.

Discovery Channel zakończyło rok najlepszym wynikiem od sierpnia 2014 r. (0,89% SHR w grudniu 2018 vs. 0,91% SHR w sierpniu 2014). Wzrost stacja zawdzięcza m.in. świetnie przyjętym przez widzów polskim produkcjom takim jak „Złomowisko PL”, które zadebiutowało na antenie Discovery Channel w 2015 roku jako zaledwie czteroodcinkowa mini-seria. Program ukazujący kulisy złomowego biznesu z sezonu na sezon zyskiwał uznanie widzów, a występujący w nim bohaterowie – popularność. Codzienne zmagania właścicieli złomowisk, ich pracowników oraz złomiarzy poszukujących odpadów, które mogliby spieniężyć, śledzą tysiące Polaków.

Emitowany od 29 sierpnia do 26 grudnia 2018 r. sezon 7. osiągnął najlepsze wyniki w historii polskiego oddziału Discovery Channel i tym samym zwiększył udziały rynkowe kanału w środowym paśmie o 21:00 o 92% w stosunku do wcześniejszego okresu (środy, 01.01- 22.08 godz. 21:00).

3,28 SHR i 1.08% ARM w grupie komercyjnej czynią „Złomowisko PL” najpopularniejszym programem stacji. Obecnie trwają prace nad kolejną, ósmą już serią, której premiera zaplanowana jest na 20 lutego

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *